The very first...

Det första inlägget här på min nya blogg! Den här bloggen kommer som sagt innehålla snygga outfits, många bilder, de senaste filmvideosarna, roliga klipp och mode! :D

Jag ska berätta lite om mig själv!
Jag heter Rebecca men kallas ofta för "Becky" eller "Beckis". Jag ska fylla sexton och jag går i ettan på gymnasiet. Jag älskar mode, kläder, smink, musik, var med mina sjuka vänner (haha ;) ) och min familj!
Några favoriter inom musikvärlden är Lady Gaga, Eminem, Depeche Mode, Black eyed Peas och många fler!


Roligaste konserterna jag varit på?
Det måste ha varit Tokio Hotel, Rammstein och Lady Gaga, haha!

Roligaste resan?
"New York" (jag ÄLSKAR New York), Underbara "London" och Camargue i sommras (ligger i Frankrike)!

Jag är en person som försöker njuta av livet och leva i nuet så gott det går. Vad man vet så har man bara ett liv, och man ska inte vara rädd för att göra det man vill göra!

I min blogg kommer det även förekomma lite "pepp inlägg" då och då, som jag hoppas att ni ska uppskatta! :)

HOPPAS NI KOMMER GILLA OCH INSPIRERAS AV MIN BLOGG,
PUSS OCH KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0